Tjolahopp tjolahej!

Life with the weird kid. | 2012-03-05 | 10:25:55 Kommentera här! » 0 st

Hejsan, sitter i skolan på håltimme och tänker på skor. Ska ta och beställa ett par aaawesome skor här i veckan, ni får se dem när de kommer hem till mig. Om ca 50 minuter är det mat, hoppas det är något gott, jag är hungrig. Inatt sov jag jättedåligt, låg jättelänge och vred och vände mig innan jag fick sömn, sen sov jag oroligt och vaknade lite hela tiden, tror att det har att göra med att jag håller på att bli sjuk. Tragiskt, eftersom jag verkligen inte skulle hinna med det just nu, suck.....
Här är några bra låtar i alla fall, vad har ni planerat för idag? :)





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!