En och två.

Life with the weird kid. | 2012-05-11 | 23:11:24 Kommentera här! » 1 st

Hej hopp! Är det någon annan än jag som tycker att det är otroligt skönt med fredag? Jag tror att jag inte är den enda som tycker det, haha.
Idag var det en helt vanlig dag. Den började med fysiktimme där vi bl.a. fick arbeta med våra grupparbeten. Sen hade hela gymnasiet vernissage, vi öppnade vår utställning för våra intensivstudiearbeten. Det var kul att se att människor faktiskt läste mitt arbete. Efter det hade vi finska, biologi, modersmål och kemi. Efter skolan kom min fina pojkvän hem till mig. Vi var båda ganska upptagna med läxor och sånt, så tyvärr hade vi inte tid att göra roligare saker. Vi hann dock se The Human Centipede. Den var faktiskt inte så äcklig som jag trodde och den var faktiskt ganska bra.
Nu ska jag dock sova eftersom jag inte vill vakna sent imorgonbitti för då betyder det att jag sitter uppe länge på lördagen och då är jag jättetrött på söndagen, då jag ska upp tidigt för att åka till Helsingfors. Jag ska ju på LM.C konsert!! :D

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Sv; Hmm ja får se :P

2012-05-12 @ 12:30:49
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!