even more depressed

| 2009-04-07 | 20:39:36 Kommentera här! » 0 st

Jag blev helt tårögd när jag ser på videon från an cafe turneén, speciellt det klippet från Finalnd :'( jag vet inte varför. Det gör mig deprimerad att jag aldrig kommer att ha en sådan bra dag som den 17.3 igen. Kanske nästa år men det komer ända inte att vara bättre än den 17.3 tror jag.  Det var ju min första an cafe konsert! Men jag måste försöka att vara glad för alla Cafekkos i Amerika istället, fast det är svårt. Jag kommer inte att klara av att se på nyappy go around the world DVD:n jag kommer att börja gråta :'(


kön in till tavastia O,O det var värt väntan! :'(

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!