idag...

Life with the weird kid. | 2009-04-08 | 20:00:14 Kommentera här! » 1 st

nyappy!! o(≧∀≦)o

YAY!! idag beställde jag nyappy go around the world DVD:n! Jag är glad :D om jag har tur så kommer den redan i slutet av nästa vecka. Men jag har ju inte tur, men man kan ju hoppas ändå =3 men tills den kommer får jag nöja mig med DVD:n som min syrra brända år mig :D

Idag hade vi klassföreståndars-timme. Vi hade modda efter det och vår klassföreståndare är just moddaläraren XD så vi såg på fil, Jurkyrkogården. Den var lite slö i början men den blev jättespännande i slutet! Inte den bästa film jag har sett men jag skulle kunna se den igen. Kanske den skulle vara bättre om man ser den igen...


Imorgon får vi säker ut våra matteprov... jag hoppas att jag får någorlunda bra. Jag vet att jag fick fel på åtminstone två frågor, men man vet ju inte med de andra...

love-nyappy!! o(≧∀≦)o


Kommentarer
Skrivet av: pajjen<3

dendä filmen har jag :), den tänkt vi si på förut när jag hade filmkväll,men ingen ville se den förutom jag...

2009-04-09 @ 15:51:09
Länk: http://pajjensdagbok.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!