igår...

Life with the weird kid. | 2009-04-04 | 13:46:09 Kommentera här! » 0 st

nyapppy! o(≧∀≦)o

Igår var jag på filmkväll, kul var det =3 vi såg först på Australia, jag har sett bättre filmer, men helt skit var den inte. Sen såg vi Death Race,den var INTE bra! Det var en typisk guy-movie. Den handlade om ett fängelse som hade någonsorts tävling som man skulle raca men bilar och skjuta på varandra medan man körde, när man körde över någo skäöldar så laddades bilen med vapen. Inte så bra film enligt mig : /

Igår fick jag och min syater massor med kläder från vår småkusin =3 yay! jag fick ett par nya byxor, det är bra för jag har inte så många byxor... eller inte så många snygga XD

love-nyappy! o(≧∀≦)o


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!