thursday?

| 2009-04-15 | 18:52:58 Kommentera här! » 0 st

nyappy!! o(≧∀≦)o

Jag har känslan att det är torsdag idag, fast det är onsdag. Jag vet inte varför, för igår när det var tisdag så hade jag det som måndag. Det kan man ju förstå eftersom vi hade påsklov, men jag fattar inte hur jag kan ha det som torsdag idag!

DVDn har inte kommit idag heller :'( jag vill ha den, men den kommer säkert imorgon =3 hoppas jag... det är skit att dom har tagit bort den från youtube, jag skulle inte ha tittat på hela men det finns ett ställe som jag speciellt vill se. Det är när dom är i typ Stockholm tror jag, ovh sen så är det filamt backstage. Yuuki sover ock Teruki försöker väcka honom, och han bara "Yuuki, yuuki?!" så där försiktigt och gulligt ^^


När jag kom hem från skolan så såg jag på alla mina An Cafe DVD skivor. An Cafe skivor har nästan alltid en DVD med.  o(≧∀≦)o jag försökte sjunga med i texten men endel låtar gick för fort. Jag försökte kolla i låthäftet för där finns den japanske texten med, men t.ex. AROMA är ganska snabb så man hänger inte riktigt med. Men Cherry Saku Yuuki!! har jag lärt mig ganska bra ändå ^^

love-nyappy!!!!!!! o(≧∀≦)o

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!