I'M EMO, AND I'M PROUD!

Deep shit. | 2009-08-14 | 22:38:51 Kommentera här! » 1 st

Hittade en bra sida, roligt att läsa mera om emo stilen :)
Jag har tänkt att jag kanske är lite emo själv, eller alla säger så jag är väl det då, men det är inget fel på emos heller. Jag menar alla skär sig ju inte, som jag skär mig inte, och jag är lite emo ändå. Jag tycker att emo stilen är cool, och emo band är också bra, har börjat gilla My Chemical Romance :)
Men alla talar ju skit om emo, i alla fall i min skola och där jag bor, jag fattar inte varför, det är ju inget fel med att vara det!
Jag gillar inte alls att alla tror på att alla som är emo skär sig och tänker självmordstankar hela dagarna. Det finns ju endel som gör det, men många som inte gör det. Och emo hår, är ju så snyggt! Skulle vilja ha grönt själv men det får jag ju inte ha förstås.
But my main point! Sluta mobba emos!


Kommentarer
Skrivet av: Pajjen

Far och sii på youtube på: how to be emo, med nigahiga ;P heelt komisk länk till den: http://www.youtube.com/watch?v=PzANcUiybyQ



;D

2009-08-15 @ 16:04:56
Länk: http://pajjensdiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!