Gakuen Heaven

漫画, アニメ. | 2009-12-03 | 21:05:28 Kommentera här! » 0 st

Jag har tillbringat dom senaste dagarna med att se på Gakuen Heaven och nu har jag sett alla avsnitt. Den var nog helt bra. Endel avsnitt var lite tråkiga och jag hoppade över en del delar. Det skulle också vara en shounen ai anime men det var bara det i sista avsnittet. Det blev jag lite ledsen på men det gick ändå att se på den för det hände ganska spännande saker hela tiden. Här är vad den handlar om (från Wikipedia): 

"Ito Keita receives a letter of admission from Bell Liberty Academy, a prestigious all-boy's school that only accepts the cream of the crop. Though he doubts his ability to succeed at such a school because he is a transfer student coming in the middle of the year, and he has no special ability that he can speak of, he accepts the admission. Keita is picked up by Niwa, the president of the student council, and from then on, he is warmly welcomed by everyone to BL Academy."
Animen är baserad på ett PC spel som också har gjorts till manga :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!