Happy Fucking New Year's

Life with the weird kid. | 2009-12-31 | 15:50:29 Kommentera här! » 1 st

Kan ni fatta att det bara är fyra dagar kvar tills min värld rasar samman? Vi ska vara i Åbo den dagen så jag har såkert andra saker att tänka på då. Skönt, orkar inte gråta mer. Men nu ska jag sluta med mitt emo snack, ni får ju inte bli lika ledsna som jag.
Vad ska man göra på nyår då? Vara hemma med syrran. Sen ska vi ut och se på raketer. Jag hatar raketer. Kanske det är för att när jag var liten så sprängdes några raketer på marken och så fick pappa nästan hela sin hand bortsprängd. Det var hemskt.
Sry för ett rörigt inlägg, jag kan inte skriva bra just nu, är inte riktigt mig själv. I alla fall, Happy Fucking New Year's!


Kommentarer
Skrivet av: Linda

Nå pöh hördu, int vet ja no rikit om han fick nästan hela handen bortsprängd int... ;P

2010-01-01 @ 03:57:26
Länk: http://keepmeinsane.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!