hmm

Life with the weird kid. | 2009-12-13 | 21:29:16 Kommentera här! » 1 st

Har inte hänt så mycket idag. Var till kyrkan imorse. Var till sakristian och det var creepy. Stenväggar och trappor i spiral, som från någon gothisk film, coolt och creepy :)
Igår gjorde jag något som jag inte har gjort på väldigt länge, jag spelade Spyro the dragon ^____^
Jag älskar tevespel. Det är synd bara att man inte kan spara spelet då jag har Playstation 2 och Spyro spelet är till Playstation 1 :( men aja, det gör inget.



Gillar ni tevespel? :)

Kommentarer
Skrivet av: Ego

Love Hugo... Har inte riktigt nerver till att spela något annat, but hey that´s me

2009-12-16 @ 17:52:29
Länk: http://ronjal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!