Packa

Life with the weird kid. | 2009-12-04 | 18:48:54 Kommentera här! » 0 st

Ska snart börja packa ihop till Åbo-resan imorgon. Ska vara en natt övernatt hos min storasyster. Man behöver inte så mycket med men lite i alla fall. I Åbo ska jag köpa nya skor :D creepers om jag hittar, jag vet en butik som hade senast jag var där men sdom kanske inte har mera, det får man se sen ^^
I dag i skolan så missade jag enkkan (bra) för att vi hade lucia övning (dåligt). Varför måste man vara med om man inte vill? Sen så hamnade jag längst fram i kör-raden. Jag är inte kort! Speciellt inte om jag har på mina creepers sen, då blir jag ju genst typ 5 cm längre. Men aja, det går bra.

BAI BAII ~

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!