Irriterad!

Life with the weird kid. | 2009-01-23 | 20:44:45 Kommentera här! » 0 st

Jag blir så trött på att endel tjejer i skolan gör sig dummare än vad de är. Om någon kastar en snöboll i huvudet på dem skriker de som om världen skulle gå under, för att deras frisyr blir förstörd! Kan an inte fixa den efter rasten?! Okej, jag skriker också men det är ju för att man blir så rädd när det mitt i allt kommer något blött ock kallt i huvudet på en.
Endel tjejer ber nästan om att bli snöbadade. Om man kastar en snöboll på någon som ofta brukar kasta tillbaka, ber man ju om det. Sen skriker dom ändå och gnäller om att det är kallt.
Jag blir så irriterad ibland!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!