4 MÅNADER

| 2009-07-17 | 15:49:05 Kommentera här! » 0 st

Idag är det fyra månader sen jag och Pajjen var på an cafe konserten, är det verkligen så länge sen... det känns inte så. Men det är det i alla fall, och för att fira det så ska jag beställa en plasch från newnipponshop.net. Den som jag har tjatat om så många gånger. Ska bara vänta på att storasyster J ska komma hem från jobb så att hon kan hjälpa till, hon fattar allt sånt där.
Idag fick jag reda på var an cafe höll sin skivsignering by the way, tack vare den här bloggen. Men det hjälper ju inte nu mera, men ändå. Dom hade den någonstans som hette City Anttila på Kaivokatu 6 00100 HELSINKI, synd att jag inte visste det då :'(


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!