ETTOOO...

Fashionista in my own world. | 2009-07-13 | 20:56:21 Kommentera här! » 0 st

NYAPPY!!! o(≧∀≦)o

Idag har jag vairt fullt upptagen med att göra min nya telefon hemmastadd, så det gör egentligen ingentig att det har regnat hela dagen.

I onsdag ska jag och färga håret, yay!! Det ä skönt att få färga det igen, det blir så äckligt efter en tid, den orginala hårfärgen som kommer ut i rötterna ser råttfärgad ut, fast jag har mörkbrunt hår :S
Det blir nog svart igen, men den här gången med vita toppar, jag skulle vilja ha det ena sidan rosa, med nej! Det får jag inte för mamma, och det är ända hon som betalar för det så, jag måste väl lyda henne någorlunda, tyvärr. 

STAY NYAPPY EVERYONE!! o(≧∀≦)o


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!