ALLT ÄR SLUT!!!

漫画, アニメ. | 2009-06-06 | 00:34:20 Kommentera här! » 0 st

Nu har jag sett färdigt på Vampire Knight *gråter floder* det var såå sorgligt, jag satt och grät säkert tio minuter efter att det hade slutat och dom sista tre episoderna grät jag igenom, dom var så sorgliga. Det är jättesorgligt, tänk, nu är allt slut, efter allt som Yuuki, Kaname och Zero har gått igenom, allt är bra slut!!
Jag tror att Vampire Knight gör alla lite känslosamma, den tar fram the sensitive person i oss. Jag hoppas verkligen att det kommer en tredje säsong!!! VERKLIGEN!! Ni som inte har sett den, här får ni ett tips.. SE DEN!!!

By the way, jag hittade han som har rösten till Zero <3<3 på imdb.com (bra sida) han heter Mamoru Miyano och här är en bild..


Han är nog ganska snygg faktiskt, precis som Zero ^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!