DEATH NOTE FILMEN 2

日本. | 2009-06-29 | 20:31:28 Kommentera här! » 1 st

NYAPPY!!!!! o(≧∀≦)o

Ska ikväll se på den andra death note filmen, yaaay!! Det finns tre stycken och jag har inte sett färdigt på animeserien, men allt går såå låångsamt fram i den så jag orkar inte se på den tyvärr. Men jag ska nog se någongång på den också, men jag ser på filmen först.
By the way, jag har kanske hittat en ny snygging som ska upp på min wall of fame. Alltså min sovrumsvägg, som jag har hängt upp massor med bilder av snygga asiater. Jag har intresse jag vet. Men han heter iaf Tatsuya Fujiwara och spelar Light i death note filmerna, bilder kommer här...


så söt!!



BYE-NYAPPY!!!!! o(≧∀≦)o

Kommentarer
Skrivet av: Ronja

Du tycker att du har intresse när du har wall of fame. Jaf har ahft walls of fame sedan ajg var tio. Först var det Brad Pitt, sedan Tom Cruise, sedan Aaron Eckhart, Hugh Jackman och nu är det Jon Bon Jovi (surprise?)

2009-06-30 @ 09:12:34
Länk: http://ronjal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!