Katt Kastrering

Life with the weird kid. | 2009-06-09 | 17:47:09 Kommentera här! » 1 st

NYAPPY o(≧∀≦)o

Idag har jag varit till Kimito och kastrerat en katt, eller jag gjorde det inte, men veterinären. Jag tänkte inte fara med först men mamma ville att jag skulle hålla i buren med katten så att han skulle håla sig någorlunda lugn. Det var ganska tråkigt. Vi satt och väntade jättelänge förän vår katt fick fara in och sen tog det jättelänge med alla sprutor och någo microchip som skulle in i hans nacke. Det var obehagligt att se på katten sen i bilen för han sov, men med ögonen öppna! :S

LOVE-NYAPPY!!!! o(≧∀≦)o

Kommentarer
Skrivet av: E

Mm, visst e de obehaglit iaf när nisse lå där tyyp halvdöd på wc golvet. NOt nice!

2009-06-11 @ 14:00:31

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!