R.I.P MICHAEL JACKSON

The life of J-rockers and other immortalpeople. | 2009-06-26 | 10:08:01 Kommentera här! » 0 st

Michael Jackson dog inatt :'( mamma berättade det och jag kunde inte fatta det, att han var DÖD!
Jag hörde ju inte så mycket på honom men det är ändå sorgligt, han var ju typ lika känd som Elvis var... men jag har som sagt aldrig lyssnat så mycket på honom, men jag har alltid tyckt att han dansade bra och sjöng bra också, han har bara inte min stil i musik... men han dansade ju helt sjukt bra, jag minns att när jag var liten så lärde jag och styrasyster L oss att dansa dansen från thriller xD jag tror att jag har glömt bort hur man gör det nu...




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!