depressed -.-

| 2009-03-26 | 15:39:47 Kommentera här! » 1 st

Nyappy! o(≧∀≦)o


jag blir deprimerad när jag ser på An Cafe konserter :'( jag vet ju att jag måste vänta nästan ett år på nästa konsert! de som bor i t.ex U.S.A måste bara vänta några dagar :'( jag vil tillbaka till den sjuttonde! det finns så många saker som jag skulle ha gjort annorlunda

saker jag borde ha gjort annorlunda den 17.3:

- jag borde ha börjat köa tidigare
- jag borde ja trängt mig längre fram
- jag borde ha hängt upp min tröja med rocken ( det var jobbigt att hela tiden ha tröjan över armen)
- jag och min kompis borde bara ha ropat "we love you!" istället för "we love you Kanon!" tänk om alla andra i bandet blev ledsna:'(

+ mycket mer som jag inte kommer på nu XD

Jag kom plötsligt på en jättebra the gazettE låt :P haha, jag har inget liv, jag vet >.< jag sitter bara och hör på Jrock hela dagarna XD det är mitt liv
videon är skit men Ruki är HOT! hans smink är genialt! kolla i slutet av videon, jag halvsvimmar varje gång jag ser det XD



love-nyappy! o(≧∀≦)o

Kommentarer
Skrivet av: pajjen

jaahaa du;P



jag ångrar inget..(asså om konserten)



jag tycker att den var helt awesome,förut om de där..du vet!;P



o kanske dedä me att vi borde ha trängt oss längre fram:D....



fast då kanske du sku oxå ha fått mikus vatten;D



xoxo: prinsessan pajjen ;D <3



nyappy!! >.< <3<3<3<3<3

2009-03-27 @ 13:08:23
Länk: http://pajjensdiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!