^_^

Life with the weird kid. | 2009-03-30 | 16:47:19 Kommentera här! » 2 st

Nyappy! o(≧∀≦)o

Har nu gjort läxorna :) va hade bara tio matteuppgifter och så skulle jag hitta på horoskop till enkkan. Det var jobbigt att hitte på. Vi gör kinesiska horoskop för soomaren 09 och jag skrev så här till råttan, det är Mikus och Kanons år XD

Allmänt: Du kommer att få många komplimanger under hela sommaren. Du kommer at komma bra överens med dina kompisar. Sommaren kommer att gå fort, slösa inte bort tiden!
Kärlek: Du kommer att bli kär i någon som du redan känner.

turdag: 5.6.2009 (Kanons födelsedag XD)
turfärg: pink

haha, jag kommer att skratta om det där om kärleken faktiskt händer. XD

ska läsa på kemiprov och joggaprov nu : / det är det enda jag gör :S

love-nyappy! o(≧∀≦)o





P.S. jag blir alltid glad av de här videoklippen XD dom är så gulliga =3

Kommentarer
Skrivet av: Storasyster J

Du är nog rolig du. By the way, du ha skrivit "en cafekkos bekännesler" i stället för bekännelser. Ändra det med detsamma, det stör mig ;)

2009-03-31 @ 15:37:27
Skrivet av: Anonym

hetr

2009-04-01 @ 14:12:16

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!