allt...

Life with the weird kid. | 2009-03-25 | 18:53:40 Kommentera här! » 0 st

Nyappy! o(≧∀≦)o

Idag hade jag kemirov m(_ _)m det gick ganska bra, tror iallafall att jag fick godkänt och det är ju braa o(≧∀≦)o jag fick också ut mitt hissaförhör idag, fick en sexa : / mamma blev upprörd XD oj vad jag använder fint språk idag XD

Jag börjar bli deprimerad för An Cafe konserten :( när jag ser på andra konserter från europa såbörjar jag nästan gråta :'( jag vill tillbaka till den 17.3 :( jag borde ha köat längre, då skulle jag kanske ha kommit längre fram

Helt annat, jag kan inte få nog av det här videoklippet XD det är ju så jävla gulligt =3


Takeru (sist) är bäst =3

love-nyappy! o(≧∀≦)o

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!