freeze

Life with the weird kid. | 2009-03-31 | 20:41:15 Kommentera här! » 2 st

Min laptop frös helt och hållet : / man kunde inte ens trycka ctrl, alt, delete, (>_<;) så jag stänge av den på off knappen.  Det är ju inte bra att göra så men man måste ju göra det när sånt händer :S dt är irriterande, jag tror att jag har virus i datorn

By the way, jag kollade just på an cafes myspace blogg, herregud va gullig bild jag hittade på Miku när han var och simma i Argentina o(≧∀≦)o länk ---------> myspace bloggen o(≧∀≦)o



haha o(≧∀≦)o

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

ok. Vem e du "liiiiiiiiiiiiiite" SmÅkär i då?

Affe, Kippe,Maza eller Vilkku. Jag vet att de int e Rasse eller Åberg för dom e störande!

2009-04-01 @ 14:16:34
Skrivet av: Anonym

o föresten AN CAFE typena sir ut som ........................ ja jag vet it va

2009-04-01 @ 14:19:07

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!