Ny design

Life with the weird kid. | 2009-03-07 | 20:41:25 Kommentera här! » 0 st

Nyappy! o(≧∀≦)o

Jag har satt hela kvällen och försökt få en ny design till min blogg. Ganska bra har jag fått den men inte så bra som jag ville. Jag ska försöka mer imorron. =3

Jag har bestämt mig vad jag ska ha på mig på An Cafe konserten =3 yay!
Jag hittar inte kamesladden just nu så jag kan inte lägga in bilder. Men jag kan förklara o(≧∀≦)o en svart t-skjorta med en grön topp under, en blå- och vitrutig kjol, svarta leggings (inte säker på det kanske, ett par lila eller turkosa) och en liten jeansväska med ett nyappy märke på som jag sydde idag =3
ska försöka hitta kamerasladden så att jag får in bilder XD

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!