etto....

Life with the weird kid. | 2009-05-18 | 19:48:10 Kommentera här! » 0 st

NYAPPY!! o(≧∀≦)o

Idag var det nästan för varmt. Man orkade ju typ inte vara ute på rasterna och svimmade nästan i hussa salen när man använde ugnarna.
Jag fick nästan min huppari färdig idag i hanttan. Vi fick vara en extra tima för att anka tror att vi inge blir klara annars. Men det var bra att vi fick vara lite längre för jag vill få den färdig. Jag ska inte trycka något på den i skolan, jag ska fara till någå slags tryckeri så att det säkert blir lyckat.

Igår var det finale of NYAPPY på big sight i Tokyo. Jag har läst allt om det på An Cafes MYspace blogg och sett bilder. Dom har skrivit massor om vad dom ska göra det här året. Dom ska bland annat släppa sin fjärde siva i september. ! YAY!!!!!!! :'D

LOVE-NYAPPY!! o(≧∀≦)o

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!