HJÄLP!!!

| 2009-05-31 | 21:30:08 Kommentera här! » 0 st

HJÄLP MIG!!

kan man skriva i slutet av mitt brev till An Cafe att man vill ha deras autografer och om dom kan skikcka dem till mig?? Mamma föreslog det men jag vet inte om man kan göra så.. det är lite orespektfullt tycker jag X3

 I alla fall, här är adressen för er som vill ha den, men jag vet inte om det är den rätta:
 
                                                                                 Red Cafe
                                                                        Aoyama Building 2F
                                                                       Kita-Aoyama 2-12-29
                                                                                Minato-ku
                                                                         Tokyo 107-0061
                                                                                  JAPAN

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!