"hot fudge, summer in the city"

Life with the weird kid. | 2009-05-31 | 09:14:33 Kommentera här! » 0 st

NYAPPY!!! o(≧∀≦)o

Jag vet att låttexten inte går sådär, men jag tycket att det passar bättre så X3

Idag är det andra dagen på sommarlovet. Sköööööönt. Idag ska det bli riktigt sommarväder också, 30 grader ska det bli enligt väderleksrapporten. Skönt och hemskt på samma gång X3 Vi har inte vår pool fylld heller : / vi fyller den med vattenslang och det kan ta ungefär en vecka, så det är ännu läänge kvar förrän jag får simma, men jag klarar mig.

Skolavslutningen gick bra. Jag fick 3 tior på betyget + ett stipendium. Men det var inte pemgar, nej nej, det var en bok. Jag har ingenting emot böcker men den här var såå tråkig! Den handlade om skolorna på kimitoön förr. :S inte intressant enligt mig.

SUMMER-NYAPPY-LOVE!!!  o(≧∀≦)o

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!