ishockey?

Life with the weird kid. | 2009-05-01 | 20:16:05 Kommentera här! » 2 st

nyappy! o(≧∀≦)o

Idag har jag mest suttis ute i solen. Men efter maten så skulle jag läsa på finska :'( det var sååå synd eftresom det var ju så fint väder men jag gjorde det ändå. Jag är så snäll X)

Jag kom på att jag är inte egentligen en äkta finne. Finnar ska tycka om ishockey, och jag hatar det! Men jag fattat inte ens. Vad är det för mening? Det är ett gäng tandlösa gubbar som jagar en plastbit på skridskor. Men man tycker ju om olika saker så man får ju tycka om det om man vill.

Baiiiii-nyappy!! o(≧∀≦)o

Kommentarer
Skrivet av: Storasyster J

Int behöv man alls tycka om ishockey för att vara äkta finländare. Jag har flera kompisar som int heller förstår vitsen med det, och en som tycker att hela ishockey-VM borde läggas ned... Så du e int i alla fall ensam ;)

2009-05-02 @ 06:42:43
Länk: http://gullefjun.papper.fi
Skrivet av: pajjen

:O! Jag älskar ishockey :) helt konstigt :P O ja tycker int alls att det borde läggas ner! GO JOKERIT!:P

2009-05-03 @ 15:59:34
Länk: http://pajjensdiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!