moooooonday!!

Life with the weird kid. | 2009-05-25 | 15:12:40 Kommentera här! » 0 st

NYAPPY!!! o(≧∀≦)o

Vi hade morgonsamling idag, det var INTE roligt. Vi skulle vara fyra men vi var bara två. Vi skulle vara två pojkar och två flickor men pojkarna var "sjuka" så dom kom ju inte förstås :'(

Idag hade vi picnic i skolan, det var ganska roligt men alltför varmt : / jag svimmade nästan i bussen på väg hem. Takluckan var öppen men vad skulle det hjälpa om det är lika varmt ute, lite hjälpte det men efter en stund var det lika varmt igen D:

Jag fick min huppari färdig i hanttan men vi skulle lämna upp den till Anka så jag fick inte hem den : / men det är ganska useless, den har inte fickor, och jag behöver fickor, man måste ju ha sin MP3 någonstans eller hur??

LOVE-NYAPPY!!! o(≧∀≦)o

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!