Two month anniversary

| 2009-05-17 | 15:58:51 Kommentera här! » 0 st

NYAPPY!! o(≧∀≦)o

Idag är det exakt TVÅ MÅNADER sen jag var på An Cafe konserten. Exakt två månader sen jag stod och köade utanför Tavastia huset och var nervös och uppspelt. Frös som en liten gris gjorde jag också. För att fira att det jag gått två månader så har jag bakat muffins. Jag har inte smakat ännu men min familj tyckte att dom var goda. På de flesta skrev jag Miku på japanska men på två stycken skrev jag Kanon på japanska, på två stycken gjorde jag en nyappy smiley o(≧∀≦)o och på resten ritade jag en tvåa. Jag ska ta med några stycken till skolan imorgon.


Muffinsarna i ungnen =3


Färdiga!!!


Musik till bakandet X3


Miku-muffin ^^



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!