hommmm

Life with the weird kid. | 2009-10-07 | 16:28:38 Kommentera här! » 0 st

I dag har det regnat, och regnat, och rengat. Vi skulle till Villa Lande och höra på en föreläsning om mopon och man var ju helt dyngsur när man kom fram. Sen skulle vi kötra mopo i regnet, men man måsta inte om man inte ville, så jag gjorde det inte. Imorgon har man då matta prov... unnyappy!
Min syrra köpte An Cafes nya album i Åbo idag, så jag får det i fredag och jag behöver inte betala postporto på CDON :) jag får det också tidifare än om jag skulle ha beställt från CDON, så allt blir bättre så här. Jag har inte känt mig så här nyappy på länge! Det är kul :)

BAI NYAPPYYYY!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!