Jasmine You

Deep shit. | 2009-10-18 | 12:01:23 Kommentera här! » 0 st

När jag tänker mera på det, så är det ju jättesorgligt att Jasmine dog. Han var ju inte min favorit men ändå. Han var ju så ung och han var så talangfull. Jag visste inte heller att det var så många människor som sörjde honom, det finns till och med en "online memorial" som man kan bli medlem i. Jag blev medlem där. Jag skrev en hyllning till honom. Den är på engelska men jag orkar inte översätta:

"Jasmine You, you were one of the most talented bassists in the visual kei world. If God had a good heart, he wouldn't have let you die just yet. It wasn't your time, you were so young. You should have been enjoyed a little while longer.

You will never die completely, because you will be alive in all of your fans' hearts. We miss you <3"

Man kan också tända ljus och sånt där. Man kan också göra en egen memorial för någon i sin släkt eller någon annan som har dött.

R.I.P. Jasmine, we miss you <3<3


Du har väl kul med Hide nu då...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!