lolita dress, baby the stars shine bright

Fashionista in my own world. | 2009-10-26 | 21:03:32 Kommentera här! » 1 st

Jag har idag skissat upp en lolita klänning som jag ska börja sy. Jag hittade massor med tyg skrubben som jag ska använda. Jag hittade en jättefin klänning i Gothic and Lolita Bible från Baby The Stars Shine Bright. En förklädesklänning:



Jag vet att skissen inte är så bra men jag lär mig fortfarande. Den svartvita bilden är från en bok med jättefina 50-80-tals klänningar som man enkelt kan göra om till lolita :) men vad tycker ni, tror ni det blir bra?

Kommentarer
Skrivet av: Linda

hihihi, 50-80-taks klänningar... ;D

2009-10-27 @ 10:30:20
Länk: http://lunlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!