morgonn

Life with the weird kid. | 2009-10-08 | 06:16:02 Kommentera här! » 1 st

Det är ungefär 15 minuter tills jag ska fara till bussen. Mamma ska skjutsa mig så jag behöver inte fara så tidigt :) Idag bytervi period och min väska väger 53.72 kilo! Usch. Sen har vi matteprov idag, suck. Men jag tror jag kan det ganska bra ändå, eller vi får hoppas det ;)
Morgonens An Cafe prat, dom ska tydligen ge ut ett best of-album nu också. Jag är nog glad men skulle dom inte kunna ge ut det medan dom är på paus så att dom inte förlorar fansen? Dom ger ut lite för mykcet nu tycker jag, det är ju inte konstigt att dom är utbrända. Men det här är allt jag vet:


" An Cafe have announced the release of their first best-of album, for December 9th....

The compilation album is expected to feature approximately 30 songs split into two discs, including rare old tunes, singles and unpublished brand-new songs. It will also be available in both regular and limited editions, though further details have yet to be revealed. "


Sen har Miku, tillsammans med märket Super Lovers, tydligen också designat en hoodie, så här ser den ut:




Kommentarer
Skrivet av: BJ fan

Den dää hoodien e ganksa nice... eller om där int sku vara pink på den...

2009-10-09 @ 16:54:50
Länk: http://ronjal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!