oyasumi!

Life with the weird kid. | 2009-10-21 | 20:56:57 Kommentera här! » 0 st

Jag bloggade inte igår, färlåt, det fanns inget att blogga om :(
Idag har det varit en ganska bra dag. För mig är alla dagar bra nu för tiden, vet inte varför men det bara blir så som en viss höna brukar säga. Idag hade vi jumppa, och jag var faktiskt helt glad och hyper fast vi hade det. Jag hade faktiskt till och med lite roligt på jumppatimmen, och vi hade cirkelträning, tänk det, haha :)
Idag köpte storasyster J vampyrtänder till mig och storasyster L. Hon ska skicka dom från Åbo imorgon så vi får dom tidigast på fredag. Men man kunde tydligen inte äta eller dricka något med dom på, men jaja, man får ordna det sen ^______^
Imorgon ska jag ha första timmen skrftskola :(

OYASUMI NASAI!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!