tandläkare

Life with the weird kid. | 2009-09-14 | 16:21:26 Kommentera här! » 1 st

Idag var jag till tandläkaren. Jag började hyperventilera och lipa som ett litet barn när jag satte mig i stolen. Det var faktiskt lite pinsamt, men jag kunde inte göra åt det. Jag är så livrädd för tandläakre, jag vet inte alls varför :(
Annars har det varit en ganska vanlig dag, någon kallade mig emo, och när jag gick in i bussen skrek någon efter mig " AN CAFE" för jag hade min An Cafe huppari på mig.

BAI BAI!! ^____^

Kommentarer
Skrivet av: Storsyrran

Det är helt förståeligt att du är rädd för tandläkare. Det är liksom något onaturligt med dom. Vilken normal människa sku lixom välja ett yrke där det enda man får göra är att rota runt i främmande folks munnar?? ;)

Ha det bra, kram!

2009-09-14 @ 22:15:26
Länk: http://gullefjun.papper.fi

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!