Anime!

Life with the weird kid. | 2010-04-21 | 20:22:48 Kommentera här! » 1 st

Nu har jag gjort läxorna, ätit och duschat så nu är det dags att stänga allt annat ute och se på anime. Nästan alltid när jag ser på anime eller lyssnar intensivt på musik så stänger jag bara allt annat ute. Det är skönt tycker jag. Skönt att bara glömma allt och bry sig om vad som händer i ens egen hjärna efter en lång skoldag. Vissa kanske säger att det får man också av att träna och motionera, jag har provat och det funkar inte för mig i alla fall. Jag kan bara koncentrera mig på att träna när jag tränar.




Kommentarer
Skrivet av: Ronja

jag ksulle dö om jag skulle bara koncentrera mig på träning när jag tränar. nej nej.... bon jovi ftw

2010-04-21 @ 21:33:04
Länk: http://ronjal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!