Hemma nu

Life with the weird kid. | 2010-04-19 | 15:38:33 Kommentera här! » 1 st

Hej hej! Jag kom just hem. Efter skolan blev jag i byn med Emppo och Ronsku. Vi försökte bita i en isglass, men det gick inte så bra. Gjorde skitont i tänderna. Fick också reda på tre olika prov idag, bigga, jogga och enkka - inte kul. Usch, snart börjar provperioden och jag tror inte jag klarar av den. Jag klarar inte av stress. Men man tar ett prov i sänder så går det nog bra. Jag är mest orolig för finska provet eftersom jag suger på finska. Men men, det går väl bra, ska äta någonting nu, hejdå!


Kommentarer
Skrivet av: JENNIE

Önskar dig en bra måndagkväll & hoppas att du får en bra vecka!

2010-04-19 @ 19:40:50
Länk: http://jennieduvet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!