Jag gjorde det!

Life with the weird kid. | 2010-04-23 | 15:04:51 Kommentera här! » 1 st

Nu har jag äntligen gjort det, jag har slutat i skriftskolan. Jag tänkte inte ens börja, men sen så tänkte jag att jag bara far med och se om det är för mig. Men imorse bestämde jag mig att efter skolan så skulle jag ringa till prästen och hoppa av och så gjorde jag det. Det känns skönt för det känns att jag har ljugit mot mig själv eftersom jag inte riktigt tror på det som kyrkan lär. Jag tyckte också att det var onödigt att gå i kyrkan nr jag ändå tänkte hoppa av efter lägret. Aja, nu ska jag sluta skriva och se på Simpsons, hejdå!

Kommentarer
Skrivet av: Annika

Då verkar det som om du fattade rätt beslut :)

2010-04-23 @ 15:47:42
Länk: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!