Ny Design .... Igen

Life with the weird kid. | 2010-04-18 | 09:21:10 Kommentera här! » 0 st

Hejsan! Här kommer ett inlägg om den nya designen, av mig. Storasyster L satt uppe och gjorde en fin design åt mig igår. Jag satt med till ungefär halva, men sen orkade jag inte och hon sa faktiskt att jag kunde gå och lägga mig. I alla fall, jag ska förklara lite. Japanflaggan ovanför menyn är ju förstås för att jag älskar Japan. De japanska tecknen under flaggan betyder just "Japan". Frimärket är för att jag gillar england och älskar Sex Pistols. Tankebubblan är ju självklar om man ser på bloggens namn. I bubblan finns det yaoi närmast huvudet för det är det jag mest tänker på (^///^), Versailles och The Gazette för att jag älskar dom, en gothic lolita för jag är besatt av det och ett par rocking horse shoes för dom är så fina. Det fina och lite gammaldags rubrik och meny typsnittet ville jag ha för att ha något ite "lolita-relaterat" i designen. Sen sticker ju Green Day upp som små aliens där ovanför mitt huvud, det är någon som syster L tvingade mig att lägga dit. Kanske det var onödigt att förklara designen, men jag ville göra det i alla fall.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!