Online Purikura

日本. | 2010-04-06 | 19:38:50 Kommentera här! » 1 st

Vi som inte har pengar att åka till Japan måste hitta ett substitut mot allt det roliga. Den saken som jag är mest besatt med just nu är purikura. Purikura går ut på att man tar foton i ett fotobås och sen kan rita på dem som man vill. Jag har sökt ganska länge efter en bra online purikura och nu har jag hittat en solklar favorit, PuriCam. Man kan ta en bild direkt med webcamen eller ladda upp en bild från datorn och sen rita på dem eller använda färdiga klistermärken och japanska fraser. Man kan också ändra färgen på texten och välja ramar. :)

 

Vad tycker ni om purikura?

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Jag älskar purikura!!! Look what I did: http://purikura.me/gallery/13675/zero#v=ld



Skriver bara svenska är såååååå besvärligt! :(

2011-04-10 @ 21:18:55

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!