Beställt från CDON

Life with the weird kid. | 2010-08-02 | 17:43:22 Kommentera här! » 1 st

Vingklippt Ängel, Kårnulf was here och en bok om japanska. Jag har läst Vingklippt ängel, men den är så bra att jag skulle kunna läsa den hur många gånger som helst. Kårnulf was here är lite liknande som Vingklippt Ängel, har inte läst den men den verkar bra, och sen en bok om japanska. Jag vet inte alls vad det är eller om den är bra och har mycket information, men det verkade bra och var rätt s billigt så jag köpte den. Nu är det bara att vänta på att de ska komma hem och jag får läsa dem. :)

 


Kommentarer
Skrivet av: ronja

heh, låna ida vingklippt ängel från bibban.. får se om ja överlever den :)

2010-08-03 @ 22:28:56

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!