Enare den här veckan

Life with the weird kid. | 2010-08-22 | 13:59:25 Kommentera här! » 1 st

Den här veckan ska jag på lägerskola till Enare och jag har inte tillgång till nätet där så jag har skaffat en gästbloggare -  min syster L a.k.a. KeepMeInsane.blogg.se. Jag vet inte hur ofta hon kommer att blogga men jag ska försöka tvinga henne att göra åtminstone ett inlägg per dag :) Så ha de bra den här veckan utan mig och här är en bra låt!


PS. Igår såg jag Inteview with the vampire för första gången och jag måste säga att Tom Cruise var skitsnygg! Jag har aldrig riktigt tyckt om honom, men i den här filmen - gud!

I mean just look at him!


Kommentarer
Skrivet av: Axelfredrikke

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-03-17 @ 09:20:52
Länk: http://axelfredrikke.blogbow.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!