GästbloggarN: sistah LINDA!

Life with the weird kid. | 2010-08-25 | 21:33:53 Kommentera här! » 0 st

Hejsan, tyckte att jag måste slänga ihop åtminstone ett inlägg denna veckan medan lillasystern är uppe i Enare så att hon inte är alltför sur på mig när hon kommer hem om några dagar.
Vad ska jag ens berätta? Fanny har det bra, igår besteg de Otsamo fjäll, och idag har de suttit sammanlagt tio timmar i buss, besökt Finlands nordligaste K-market (det har jag också, status!), varit i Norge och simmat i Ishavet. Förutom Fanny, som var för feg. "Alla barnen simmade i Ishavet, förutom Fanny, för hon var så feg!" HAHAHAHAHA.

HAHA.

HA.

Haha.

Mmm.

"Linda skrattar åt sina egna skämt, och så är de inte ens roliga ;PpppPPPpPPpPp".

Jaaaa...

Nu vill jag inte skriva mer.

Avslutar med några gifs på Green Day. Varför? För att jag vill, och kan.

So pretty...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!