Helsingforsss

Life with the weird kid. | 2010-08-15 | 09:54:00 Kommentera här! » 1 st

Igår var jag till Helsingfors så jag hann inte blogga alls. Hade inte tillgång till data eller internet på hela dagen. Jag hade jätteroligt i alla fall, man har ju lite sjukt i armarna och benen nu och pengarna är nästan slut, men det var kul. Jag köpte en huppari från Backstreet, ett par svarta byxor, närstrumpbyxor, nya skosnören, en Sex Pistols mugg, en SuG skiva och en Gazette skiva. Jag ska visa allt lite senare, ha de bra till dess! :)

Kommentarer
Skrivet av: Kaka - EN AV KENTSYSTRAR

Oh, din blogg är fin! :)

2010-08-15 @ 14:48:40
Länk: http://kentsystrar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!