I feel sick to my stomach

Life with the weird kid. | 2010-08-20 | 08:40:48 Kommentera här! » 2 st

Redan när jag vaknade imorse så mådde jag lite illa och hade sjukt i magen. Jag tänkte att det skulle gå över när jag hade ätit något, men det fortsatte så jag tyckte att det var bästa att stanna hemma från skolan idag. Jag tror nte att det är s farligt, kanske bara lite ont i magen som man annars har, men jag tar hellre det säkra före det osäkra i såna här tillfällen. Speciellt om man får vara hemma från skolan ;) hej, jag skojar, haha. Nu ska jag se på det nyaste avsnittet av Kuroshitsuji ||. Det är jättespännande just nu :)

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

http://4.bp.blogspot.com/_TKqgX3kfkfo/TG4qLuTtKnI/AAAAAAAABkk/jaYat-gweJs/s1600/true-blood-rolling-500x679.jpg



bara om du int ha sett den ren....

2010-08-20 @ 21:50:18
Skrivet av: Anchichichikun

SV:Oh ja. och sen kan man bara släppa ut sin otaku nördighet utan att det verkar konstigt för andra ;)

Fast det ordnas ju här i finland oxo sånahär konvent, men uh finskan host.. ^^' näe far hellre till grannlandet. x)

2010-08-21 @ 11:51:16
Länk: http://anchikun.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!