Mainstreamad

| 2010-08-16 | 14:09:29 Kommentera här! » 0 st

Nu blir jag en del av mainstreamen för en vecka. Jag tänker lägga upp Dagens Outfit bilder varje dag den här veckan. Jag kom på det för jag gillar min outfit idag och ville visa den. Jag vill också visa lite mer av min stil här i bloggen, jag visar ju nästan aldrig mina kläder tycker jag. Då börjar vi med dagens då:


Halsbandet (man ser det inte så bra) har jag gjort själv, det är en kedja med ett hänglås, som Sid Vicious. :)
Skjortan har jag fått av min morbror, jag tror det var min morfars före det.
Kjolen är gammal, jag tror att den är från Vero Moda.
Nätstrumpbyxoorna är från CYbershop.
Hope you enjoy this week!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!