13122010

Life with the weird kid. | 2010-12-13 | 16:36:51 Kommentera här! » 0 st

Idag var det Lucia i skolan. Det är alltid åttorna som har det alltså min klass gjorde det förra året, jag tycker att det har gått så snabbt. Jag tycker att det var riktigt nyss som vi stod och sjöng alla julsånger. Nåja första timmen hade vi enkka, sen finska, efter det två timmar modda, en timme samhällslära och till sist en mattetimme. Vi ska ha förhör i matten på onsdag så vi övade till det. Jag fick alla uppgirfter rätt, så jag vet inte ens om jag behöver öva till förhöret :)
Lite skit var det när jag skulle hem. Jag tryckte på STOP-knappen vid mitt vägskäl men den jävla busschauffören stannade inte! Så jag fick gå hem från busshållplatsen, vilket visserligen inte är så långt, men ändå. Varför kunde han inte stanna vid mitt vägskäl också, det var ju fan -15 grader ute och min väska vägde över 5 kilo (det är sant, jag vägde den då jag kom hem)
Hur har er dag varit då?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!