It's christmas time!

Life with the weird kid. | 2010-12-24 | 22:16:24 Kommentera här! » 0 st

Sorry att jag inte har hunnit blogga idag. Vaknade vid ett-tiden så jag åt nästan direkt då jag steg upp. Sen blev det nu massor med annat och redan vid tretiden kom min farmor och så firade vi helt enkelt julafton. Det var mysigt. Efter att jag hade ätit så hade jag nästan svårt att andas, haha. Jag fick inte så mycket julklappar. I min familj får vi nu pengar istället för julklappar, det blir enklare och bättre för både mina syskon och föräldrar, men det tar tyvärr bort lite av julfiilisen. Men jag fick några awesome julklappar också, den bästa var nog det nyaste MCR albumet! Det fick jag av syster L och syster J.
Jag tar foto på allt någon annan dag, men det är inte så intressanta saker, bara så att ni vet. Nu ska jag kolla på lite japanska TV-serier och sedan sova, godnatt!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!