What the fuck have I been up to??

Life with the weird kid. | 2010-12-30 | 12:27:13 Kommentera här! » 2 st

Som ni har märkt så har det inte blivit så hemskt mycket uppdatering sen den hemska nyheten om Ryuutaro. Jag har varit upptagen och orken for liksom efter att jag fick reda på det, men sen läste jag lite mer om sjukdomen och fick reda på att han säkert kommer klara sig. Han måste det. Med rätt behandling klarar sig de flesta människor som lider av det så jag hoppas att han får rätt behandling.
Nåja, nu ska ni få en snabb presentation av vad jag har gjort den här veckan ända tills nu.
Måndag: På måndagen var jag till Åbo och slösade bort mina julklappspengar. Eller egentligen inte, haha. Det var ovanligt mycket snygga pöjks i stan den dagen, man kunde typ inte vända huvudet utan att se en snygg man. Jag köpte ett par svarta, söndriga byxor, en huppari, en mascara, två nagellack och massor med choklad, det var en bra dag.
Tisdag: På tisdagen hände det inte så mycket. Jag beställde en till julklapp till mig själv. Jag har haft ögonen på den i typ två månader:

Onsdag: Igår var jag upp till Kimito och hämtade upp mitt paket från Cybershop. Det innehöll en scarf, ett par byxor och ett par örhängen och jag är skitnöjd med alla tre. Byxorna var nästan exakt rätt färg, scarfen var exakt rätt färg och örhängena är skittuffa. Efter det tog jag två nya hål i öronen. Ett bredvid mitt andra och ett lite högre upp. Det högre upp gjorde så j*vla ont, det brände typ efteråt, trodde nästan att örat skulle gå av, haha.
Idag är det torsdag då. Jag vaknade vid tolv-tiden. Sen dess har jag varit på datorn, klätt på mig och plattat håret. Snart ska jag ner och äta, intressant va?

Kommentarer
Skrivet av: Anchikun den allsmäktige

Oh det var ju skönt o höra iaf. :)

Nåå man hoppas att han för till de 80& då ^^ för en sån bra sångare får visual-kei världen inte förlora..

2010-12-30 @ 22:36:10
Länk: http://anchikun.blogg.se/
Skrivet av: Anchikun den allsmäktige

heh, I knoow. går och skäms i ett hörn a la Tamaki style

Meeeen! Bättre sent än aldirg. ;D ^_^



haha, okej, men han ser så jäkla söt ut i mina ögon :D

nåja, jag får dra mina egna slutsatser sen när jag ser honom i serien.(som kommer att räcka ett bra tag XD, för han kommer väl mot slutet?)

2010-12-31 @ 17:20:58
Länk: http://anchikun.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!