Yuuyami Suicide

Life with the weird kid. | 2010-12-06 | 21:19:38 Kommentera här! » 1 st

Idag har Finland självständighetsdag!! Finland fyller 93 år idag, wihoo :D Jag har tittat lite på balen på presidentens slott eftersom min gamla religionslärare var där med sin man, såklart att jag ville se då.
För övrigt så ska jag till skolan imorgon. Första gången på över en vecka och jag skulle verkligen inte orka, men det är ju bara tre dagar i skolan egentlige för på onsdagen ska vi på excursion och idag var vi lediga. Sen så är det bara en vecka kvar och sen så är det jullov så jag antar att jag får stå ut. Oh well, I have to deal with life i guess.

Kommentarer
Skrivet av: piäh

U P D A T E R A A A ! ;DDD

2010-12-09 @ 21:29:49
Länk: http://pgrandells.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!